מן העיתונות

אחרי יותר מעשור: תוכנית המגורים ב"פי גלילות" יוצאת לדרך
ועדות התכנון אישרו להפקדה תוכנית מתאר של רשות מקרקעי ישראל, שתהפוך את אחת מחטיבות הקרקע המשמעותיות ביותר במטרופולין תל אביב לאזור מגורים עם קרוב ל-10,000 דירות. היתרי הבנייה מותנים בטיפול בקרקע המזוהמת במתחם.
מנרב חתמה על הסכם קומבינציה על קרקע חקלאית בהוד השרון
חברת הנדל"ן מנרב, שבבעלות אברהם קוזניצקי ומנוהלת על ידי בנו דרור, חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת פרויקט בשטח של כ-18 דונם במתחם שביל התפוזים שבמזרח הוד השרון.
חדרה תציג בכנס ערים חכמות באיחוד האמירויות
תוכנית רובע הים בחדרה זכתה בקול קורא של משרד הבינוי והשיכון ותוצג בביתן הישראלי שיקים המשרד בפורום העולמי לעירוניות באבו-דאבי. מדובר בתוכנית המקדמת קיימות עירונית ויוצרת סינרגיה בין תכנון, משאבי הטבע והקהילה.
אושרה תוכנית "רובע הים" בחדרה
הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חדרה בראשותו של ראש העירייה צביקה גנדלמן אישרה השבוע את תוכנית "רובע הים" ולמעשה הוציאה לדרך את הפרויקט שישנה את פני העיר כולה. לאחרונה הסתיים הליך שיתוף ציבור במהלכו הוצגו בפני מאות תושבים תוכניות הבנייה המתוכננות באזור.
מנכ"ל רמ"י: נותרו יתרות קטנות של קרקעות לשיווק למגורים
בדיון שנערך בוועדת הכספים אמר קוינט כי אין כמעט יחידות דיור שממתינות לשיווק ולא משווקות • לטענתו רמ"י אומנם מנהלת 93% משטחי המדינה, אך רק 7% מהן באמת אפקטיביות לשוק המגורים.
תוכנית ליברמן: הארכת תמ"א 38 בשנתיים והפשרת קרקעות
הארכת תוכנית המיגון תוכנס לחוק ההסדרים החדש, שיגובש בצמוד לתקציב הדו שנתי. שר האוצר שם בעדיפות גבוהה את נושא הדיור ויוזם רפורמות: ידרוש להפשיר קרקעות לבנייה בשיעור כפול בהשוואה לשנים 2018-2019.
הקבלניות חושפות: 48% זינוק בהכנסות מדירות
מנתוני ארבע חברות קבלניות ציבוריות עולה כי מספר הדירות שנמכרו אשתקד זינק ב־25% לעומת 2020, והתמורה משקפת קפיצה של כ־18% במחיר הממוצע לדירה. הגורמים לכך הם בין היתר הפסקת מחיר למשתכן וחזרת המשקיעים לשוק
משבר הדיור: כ-200 אלף דירות חסרות - כפר סבא וירושלים
ניתוח "ממון" ו-ynet מעלה כי בערים כפר סבא, חיפה וירושלים מתחילות להיבנות רק 3-1 דירות לכל 1,000 תושבים. אף שתוכניות קונקרטיות עדיין אין, שרת הפנים החדשה בוחנת את הארכת תמ"א 38 וקידום רפורמת הרישוי העצמי
למרות ההתנגדויות: התוכנית לבניית כ-18 אלף דירות בדרום גלילות יוצאת לדרך
הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור, שתפקידה לאשר תוכניות בנייה גדולות בהליך מזורז, החליטה להפקיד את התוכנית, שמקודמת כבר מעל 20 שנה. ארגוני סביבה ועיריית רמת השרון, שבה מצוי רוב שטח התוכנית, התנגדו למהלך
תל אביב, מאחוריך: עיר עם חזון ושמה פתח תקווה
כל מה שרציתם לדעת על המהפכה התכנונית שעוברת אם המושבות, בדרך להפיכתה לאחת הערים המפותחות בישראל בעשור הקרוב

צרו קשר

השאירו פרטים ליצירת קשר ולקבלת עדכונים על אפשרויות השקעה ייחודיות: