מתחם בן יהודה כפר סבא: קרקעות להשקעה החל מ-170 אלף ש״ח 

מתחם בן יהודה כפר סבא

מתחם בן יהודה כפר סבא: קרקעות להשקעה החל מ-170 אלף ש״ח הגיע הזמן שתכירו את התוכנית לפיתוח ויישוב הקרקע הייעודית האחרונה שנותרה בעיר כפר סבא, העיר המבוקשת בישראל. זו ההזדמנות שלכם לעצב את העתיד שלכם ושל ילדכם במחירי השקעה אטרקטיביים של החל מ-170 אלף ש"ח. 

בין משבר הדיור, הביקוש העצום, ומחירי הדיור שלא ממש עושים הנחות (תרתי משמע!), רבים מאיתנו כבר וויתרו על החלום של רכישת דירה בישראל וקיבלו על עצמם את הגזרה של מגורים בשכירות. נשמע סביר? חד משמעית לא. אך מה ניתן לעשות? התשובה היא להתחיל ולחקור את שוק הקרקעות. אכן כן, בזמן ששוק הדיור לא מתגמש עבור אף אחד, שוק הקרקעות דווקא מציג השקעות מניבות לטווח ארוך, פוטנציאל תשואה גבוהה, מחירים נוחים, והכי חשוב? את האפשרות להפוך בעתיד לבעלים של נכס מגורים חדש. ובכן, נשמע טוב? אז כדאי שתכירו את תוכנית מתחם בן יהודה כפר סבא שמאפשרת למשקיעים לבצע השקעה בעתודת הקרקע האחרונה באחת מן הערים הכי איכותיות בישראל במחיר של החל מ-170 אלף ש"ח.

 

כפר סבא, העיר והאגדה

העיר כפר סבא כבר שנים רבות נחשבת לעיר יוקרתית ומטופחת שמעניקה לתושביה איכות חיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מעבר למיקומה הגאוגרפי המושלם, תושבי כפר סבא נהנים ממבחר פארקים, מוזיאונים, גנים ציבוריים בכל רחבי העיר ומערכת חינוך מצטיינת ויציבה (ואחת מהטובות בארץ!). יותר מכך? מדובר בעיר שמתמחה בפיתוח תעשייתי, עסקי, ומסחרי, ואף נחשבת לעיר הירוקה בישראל. אך בואו נודה באמת, אנו משכנעים את המשוכנעים, והדבר היחידי שבאמת מונע מרבים מתושבי ישראל לרכוש דירה בכפר סבא זה מחירי הדיור כמובן, כאשר רק כדי לסבר את אוזניכם, המחיר הממוצע של דירה בכפר סבא בימינו הוא כ-‏2,903,017 ש"ח.

מעוניינים במידע נוסף?

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:

מתחם בן יהודה כפר סבא: חלון ההזדמנויות שלו חיכיתם

מתחם בן יהודה כפר סבא זו ההזדמנות שלכם לבצע השקעה בקרקע ייעודית לפיתוח דיור במחיר מדהים של החל מ-170 אלף ש"ח. תוכנית המתאר השאפתנית של המתחם כוללת בניית רובע עירוני חדש המורכב מ-9,400 יחידות דיור, שטחי מסחר, גנים, ותשתיות, בתי ספר, מרכזי תרבות ועוד, ואף יש לציין שממש באותו אזור הצמוד לקרקע הייעודית, מחירי הדירות הקיימות הוא כ-4.5 מיליון ש"ח (נתון חשוב!). מדובר בהשקעה ייחודית ואסטרטגית במיקום פריים בצפון כפר סבא שכבר הצליחה למשוך משקיעים מכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, חשוב להבין כי מדובר בהזדמנות חד פעמית, וכי הזדמנויות השקעה כאלה הן מאוד נדירות. מדוע? מכיוון שהקרקעות בארץ הן משאב מוגבל למדי, ובמיוחד באזור המרכז.

 

מתחם בן יהודה כפר סבא – הדברים הטובים ביותר בחיים לוקחים זמן…

כשמדובר בעתודת הקרקע של  מתחם בן יהודה כפר סבא, פוטנציאל ההשקעה של הפרויקט הוא עצום, לפי דוח שמאי תקן 22 בתום הליך התכנון, כאשר יתקבל מועד לאישור התוכנית, שווי ההשקעה המוערך יעלה בכ-400%, כאשר כפי שציינו, מחירן של דירות חמישה חדרים בשכונות הסמוכות לקרקעות הפרויקט כבר עולות למעלה מ-4 מיליון שקלים. זוהי בהחלט אלטרנטיבה פוטנציאלית שעלולה לסייע לכם בעתיד להפוך בעתיד לבעלים של נכס מגורים חדש בעיר כפר סבא, דבר שהוא לחלוטין אינו טריוויאלי לאנשים רבים בישראל ובמיוחד עבור זוגות צעירים ומשפחות.

 

קבוצת שדות: "בשוק הנדל"ן, המציאות מתגלה למי שפועל"

קבוצת שדות מציעה פתרונות מקצועיים וייחודיים להשקעות נדל"ן בישראל ומבינה היטב את הרצונות והיעדים של לקוחותיה. במפגש עם המומחים של החברה אתם תזהו מיד את המקצועיות והמסירות שלהם לתחום ובמיוחד למשקיעים שלהם. מעוניינים לשמוע מידע נוסף על מתחם בן יהודה כפר סבא? קבוצת שדות מזמינה אתכם ליצור עמה קשר ולעשות את הצעד הראשון להפיכת החלום שלכם למציאות.  

לקבלת מידע נוסף אודות הפרויקט

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מעוניינים במידע נוסף וייעוץ?

מצוין! | השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

עשוי לעניין אותך