העתיד מעולם לא נראה ירוק יותר: הכירו את מתחם צפון בן יהודה כפר סבא

מתחם צפון בן יהודה כפר סבא

איך שלא נסתכל על זה, בסוף מה שכולנו רוצים זה עתיד טוב יותר לנו ולילדים שלנו במדינת ישראל, הבית של כולנו, לא כך? ובכן, הכירו את מתחם צפון בן יהודה כפר סבא, הפרויקט החדש והיוקרתי שבו תוכלו להשקיע בקרקעות, החל מ-170 אלף ש"ח.

 

בעוד שאין ספק שהמדינה שלנו כבר ידעה כבר ימים טובים יותר, תמיד אפשר להתנחם בעובדה שעם ישראל מצטיין בלצמוח ממשברים וכך גם יהיה הפעם. נשמע קצת אופטימי מידי וטיפה מנותק? יכול להיות, אבל אם יש דבר אחד שכל ואחת מאיתנו מסכימים עליו הוא זה שאין לנו ארץ אחרת. אז מה עכשיו? ובכן חובה להמשיך לבנות את העתיד, לפעול למען עתיד טוב יותר כמובן, ובעיקר לנשום נשימה עמוקה ולהרגיע את הרוחות. אממה, העתיד מתחיל בזיהוי הזדמנויות בהווה, וזה בדיוק מה שמתחם צפון בן יהודה כפר סבא מציע לכם, הזדמנות, הזדמנות להרוויח מהשקעה מניבה ובסיכון נמוך במחיר של החל מ-170 אלף ש"ח.

 

מה הופך את מתחם צפון בן יהודה כפר סבא ל"יהלום שבכתר"?

נתחיל ונאמר שכבר בעת הזאת הביקוש לדירות הוא גדול משמעותית יותר מן ההיצע, ומדובר במשבר דיור שרק יגדל ויחמיר עם השנים מהסיבה הפשוטה שקצב גידול האוכלוסין בישראל הוא מהיר יותר מפיתוח הדיור. כמו כן, בארץ יש מחסור משמעותי בקרקעות, מה שהופך את הקרקעות הקיימות למשאב מוגבל, ובמיוחד קרקעות במרכז. לכן, כשמדובר בקרקעות בכפר סבא (עתודת הקרקע האחרונה לא פחות!), ניתן לומר בבטחה שמדובר בחלקת אדמה נדירה במיוחד, ושממש לא סביר למצוא קרקעות נוספות כאלה באזור המרכז בעתיד.

אך לא רק, צריך להבין שהעיר כפר סבא היא הרבה יותר ממיקום גיאוגרפי מושלם, אלא שהיא גם נחשבת לאחת הערים המובילות בישראל במדדי איכות חיים והינה אידיאלית להשקעות נדל"ן ובמיוחד באזור הקרקע הייעודית אשר מרבית הדירות הקיימות בצמוד לה כבר הגיעו למחיר של 4.5 מיליון ש"ח. במילים אחרות? השקעה בקרקע בעיר כפר סבא אחת מהערים המובילות בישראל  במחיר התחלתי של כ-170 אלף ש"ח בכפר סבא היא הזדמנות חד-פעמית בהחלט!

מתעניינים ברכישת קרקע בכפר סבא?

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:

מהי תוכנית הבנייה של מתחם צפון בן יהודה כפר סבא?

ובכן, בשנת 2017 כאשר הוצגה תוכנית המתחם לראשונה, תוכננו לבנות אך ורק כ-6400 יחידות דיור. עם זאת, לאחר זיהוי הפוטנציאל העצום בשטח, הוחלט להרחיב את התוכנית, וכיום תוכנית המתאר למתחם היוקרתי כוללת 9400 יחידת דיור, בנייה מקיפה של שטחים ירוקים ופארקים, שכונות מגורים חדשות, גני ילדים ובית ספר, אזורי מסחר, נגישות תחבורתית, גינות שעשועים וכן הלאה. כמו כן, על פי הערכת שמאי (תקן 22) השקעה במתחם צפויה להניב למשקיעים תשואה של כ-400% וכי מדובר בהזמנות יוצאת דופן  שאינה צפויה להופיע בשנית בעתיד הקרוב. 

 

השקעה בעתיד בשני מסלולי השקעה מצטיינים למשקיעים הפוטנציאליים

קבוצת שדות שכבר ליוותה מאות משקיעי נדל"ן מרוצים ופועלת במשך שנים רבות לרכישה ואיתור קרקעות בישראל עם פוטנציאל מעידה כי "בימינו זה כבר כמעט בלתי אפשרי לרכוש דירה במרכז, ובפרט לזוגות צעירים. לכן המתחם הזה הוא הזדמנות שצריך לתפוס בשתי ידיים. מעבר לכך שניתן לבצע השקעה בשני מסלולי השקעה נוחים וסולידיים במחיר של החל מ-170 אלף ש"ח, בעתיד ולאחר שהתוכנית תקבל אישור סופי, שווי הקרקע צפוי לעלות לכ-400%, וניתן יהיה למכור את הקרקע ולייצר רווח משמעותי.

 

קבוצת שדות: "לא צריך לחלום, צריך לפעול"

לפעמים נדמה שכבר מרוב שכולנו עסוקים בחלומות, אנו לא שמים לב להזדמנויות שנקרות בדרכנו. למזלנו, לפעמים יש מי שמאיר את תשומת ליבנו ואף מגיע להנחות אותנו בתהליך. כאשר פוגשים את המומחים של קבוצת שדות, אפשר להבין בכמה רגעים ספורים שמדובר בחבר'ה שמבינים את תחום הנדל"ן, נושמים את תחום הנדל"ן, ובעיקר מעוניינים לאתר הזדמנויות השקעה משנות חיים, כאלה שיהפכו את החלום שלנו למציאות.  בקבוצת שדות מדגישים "זה פשוט לא הגיוני שאנשים יחלמו כל החיים על בית בישראל, ואנו רואים זאת כחובה וזכות לאתר עבור תושבי ישראל אפיקי השקעה אלטרנטיביים שיעזרו להם להרוויח בצורה אופטימלית. לא צריך לחלום, צריך לפעול, זה אפשרי". 

אז אתם רוצים להתחיל ולפעול? קבוצת שדות מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ בחינם ללא כל התחייבות להמשך התהליך. 

לקבלת מידע נוסף אודות הפרויקט >>

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מעוניינים במידע נוסף וייעוץ?

מצוין! | השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

עשוי לעניין אותך