קרקע חקלאית פרטית בטאבו – המדריך המלא שיעשה לכם סדר

קרקע חקלאית פרטית בטאבו

בעלות על דבר ערך מעניקה לנו שליטה, ושליטה היא דבר חשוב מאוד כאשר מדובר בכסף שלנו, לא כך? לכן כאשר מדובר בקרקע חקלאית פרטית בטאבו, ממש לא מדובר בהשקעה רגילה. אך מדוע קרקעות נחשבות להשקעה מצוינת ומהם המשמעות של בעלות על קרקע?

בכל פעם שמישהו מבצע השקעה הוא מקווה להרוויח מכך כלכלית, בין אם מדובר בהשקעה בדירה, חברת סטארטאפ, מניות, עסק, או כל דבר אחר. יחד עם זאת, לא כל השקעה כספית הופכת אותנו לבעלים. האם זה אומר שמדובר בהשקעה שלילית? וודאי שלא, אך זה כן אומר שמדובר בזכויות שונות ועל כמה וכמה כשאר מדובר בשוק הקרקעות. למעשה בעלות פרטית על קרקע מציעה יתרונות רבים. לא רק שלבעלים יש שליטה על השימוש בנכס, מה שמעניק לו אוטונומיה מלאה אלא גם שבעלות פרטית על קרקע מקדמת ביטחון פיננסי לטווח ארוך ומבטיחה "נכס" מוחשי לבעלים וליורשיו. אז אתם שוקלים לרכוש קרקע חקלאית בטאבו? להלן כמה וכמה סיבות מדוע מדובר ברכישה כדאית.

 

רכישת קרקע חקלאית פרטית בטאבו: אפיק השקעה לביטחון כלכלי בעתיד

ראשית, כשמדובר ברכישת קרקע חקלאית פרטית בטאבו חשוב קודם כל להבין שלא מדובר  באיזו השקעה מהירה שתניב לכם רווחים משמעותיים מהיום למחר. נהפכו, מדובר בתהליך ממושך שדורש הרבה סבלנות. יחד עם זאת, למי שמוכן להתחייב לתהליך יש סיכוי גדול להנות מרווחים אדירים בעתיד ומתשואה פוטנציאלית גבוהה. אך מה הופך את הקרקעות בישראל ל"מוצר" שכדאי לרכוש? ובכן  בעשרים שנים האחרונות שוק הקרקעות הציג עליית ערך משמעותית, ובכל שנה שעוברת, שווין של הקרקעות עולה (גם כאשר מדובר בקרקע חקלאית וגם כאשר מדובר בקרקע לבנייה!) בנוסף לכך, כיוון שקיים ביקוש עצום לקרקעות עם היצע מאוד מוגבל, כבעלי קרקע, ניתן להחליט לבצע מכירה בכל עת ולדרוש מחיר רווח. חשוב להבין, מעבר לכך שמדובר במשאב מצומצם שאינו ניתן לייצור או לייבוא, רק כ-7% מהקרקעות בישראל נמצאות בבעלות פרטית וניתנות למכירה, כאשר 93% מהקרקעות שייכות לרשות מקרקעי ישראל. לא פחות חשוב, בזמן שמחירה של דירה ממוצעת בישראל כבר נושק ל-2 מיליון ש"ח, שוק הקרקעות מציג טווח מחירים הרבה יותר רחב וגמיש, מה שמאפשר לאנשים רבים שאינם יכולים מבינה כלכלית לרכוש דירה, לרכוש קרקע למטרת בנייה ופיתוח.

 

רכישת קרקע תמנע את שחיקת כספכם

יתרון חשוב ובולט של רכישת קרקע בישראל זה שמדובר בהוצאה שתמנע את שחיקת הכסף שלכם. בואו נסביר. שמתם לב לעליית המחירים במשק? אז בזמן שהמחירים ממשיכים לעלות, כספכם שנמצא בחשבון הבנק שומר על ערכו ואינו מייצר תמורה. המשמעות של הדבר שכוח הקנייה שלכם יורד ככל שעולים המחירים. לעומת זאת, כיוון שהקרקעות ממשיכות לייצר ערך, כאשר אתם רוכשים בהווה קרקע חקלאית פרטית בטאבו במחיר סולידי ומבצעים מכירה בעתיד במחיר רווח, ערכו של הכסף לא נשחק אלא גדל. בימינו  מאוד חשוב לחשוב על הדברים הללו ובמיוחד כאשר מדובר במבט לעתיד.

 

אך מה זה בכלל אומר "קרקע חקלאית פרטית בטאבו"?

בימינו ניתן לרכוש קרקעות חקלאיות במטרה להפשיר את הקרקע ולהשביח אותה. כלומר? כיוון שלא ניתן על פי חוק לבנות על קרקעות חקלאיות, נדרש לבצע הליך הפשרה לסיווג הקרקע ולשינוי ייעודה מקרקע חקלאית לקרקע לבנייה. מדובר בתהליך שבמהלכו מגישים תוכנית מתאר מפורטת לתוכנית הבנייה הנבחנת בפני וועדות מקומיות וארציות, ונדרשת לאישורן ולאישור סופי של גורם ממשלתי. אך מה זה אומר בטאבו? ובכן רישום בטאבו הוא רישום בלשכת רישום המקרקעין. מדובר בנסח החשוב מאוד שבו יופיעו הפרטים שלכם כבעלי הנכס החוקיים, רישומים שונים על משכנתאות על הנכס, חובות על הנכס ובמקרים מסוימים עיקולים הקיימים על הנכס. במילים פשוטות? מדובר בהעברת בעלות על הקרקע.

 

מדוע חשוב מאוד שחברה לשיווק קרקעות תלווה אתכם בתהליך?

ובכן, חברה לשיווק קרקעות תסייע לכם לאתר את הקרקע הטובה ביותר עבור יעדי ההשקעה שלכם. קרקעות המשווקות על יד ידי משווקים מקצועיים הן קרקעות שעברו סינון יסודי שהינו מבוסס על  סקירה מקצועית ומחקרים רבים. כמו כן, חברה מובילה לשיווק קרקעות תקפיד לייעץ ולהכווין אתכם  לאורך התהליך ואף להעניק לכם מטעמם ליווי עו"ד המתמחה במקרקעין, דבר שהוא חשוב מאוד ובמיוחד כאשר מדובר ברכישה של קרקע חקלאית פרטית בטאבו. חשוב להבין, לפני רכישת קרקע, חובה לבצע בדיקות שונות כגון האם קיימות תוכניות עתידיות לקרקע ברשות המקומית, האם הקרקע עומדת בפני עיקול, האם המוכר מעביר לכם חובות כספיים וכן הלאה. שורה תחתונה? מדובר בהרבה אלמנטים שאינכם בהכרח מכירים או מודעים אליהם וחשוב שיהיה בסביבתכם איש מקצוע שבקיע בפרטים ויידע להגן על האינטרסים שלכם.

 

רכישת קרקע חקלאית פרטית בטאבו עושים רק עם מומחים מובילים

הכירו את קבוצת שדות אחת מחברות הנדל"ן המובילות בארץ המתמחה בזיהוי הזדמנויות להשקעה במינימום סיכון, וברכישה ואיתור של קרקעות עם פוטנציאל השבחה אדיר בישראל ובעולם. צוות המומחים של קבוצת שדות מלווה כל לקוח באופן אישי ומקפיד באדיקות על תהליך של שקיפות ומקצועיות בסטנדרטים גבוהים ביותר. זכרו, בעוד שהשקעה בקרקעות זה אפיק השקעה מצטיין, עדיין נדרש ידע נרחב והבנה מעמיקה בתחום כדי לעשות השקעה מוצלחת ורווחית.

מעוניינים במידע נוסף? קבוצת שדות מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ בחינם ללא כל התחייבות להמשך התהליך.

 

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מעוניינים במידע נוסף וייעוץ?

מצוין! | השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

עשוי לעניין אותך