קרקע חקלאית בטאבו למכירה – המדריך המלא שיעשה לכם סדר

קרקע חקלאית בטאבו למכירה

בימינו, לא קיימים אפיקי השקעות רבים שמעניקים לנו בעלות ואוטונומיה מלאה במחירים סולידיים. זוהי אחת הסיבות העיקריות ששוק הקרקעות בישראל נחשב לאפיק השקעה בולט וייחודי. אז אתם מעוניינים בקרקע חקלאית בטאבו למכירה? כך תשקיעו נכון

אם נגיד לכם שכדי לעשות כסף צריך להוציא כסף, לא ממש נחדש לכם כלום על העולם, נכון? יחד עם זאת, אם נגיד לכם שכדי להרוויח כסף קיים אפיק השקעה שלא דורש מכם לקחת סיכון כלכלי אדיר והון עצמי משתולל, כנראה שנגרום לכם תחילה להרים גבה, ואז לשאול "על מה מדובר?". ובכן, כדי לחסוך זמן, שכפי שוודאי אתם יודעים גם עולה כסף, אנו רוצים להציג בפניכם את אפיק ההשקעות המצטיין בישראל, השקעה בקרקעות חקלאיות. שמעתם חקלאות ונבהלתם? קחו נשימה עמוקה כי אנו ממש לא מתכוונים שתתחילו ללמוד מקצוע חדש. בפועל, בימינו ניתן להשקיע בקרקעות חקלאיות למטרת הפשרה והשבחה, ולהפוך לבעלים החוקיים של יחידת קרקע מניבה. אך כיצד מאתרים קרקע חקלאית טאבו למכירה? מה השקעה זו יכולה להעניק לכם? וכיצד תדעו שמדובר בהשקעה טובה? במאמר זה נסביר ונפרט הכול.

 

אז תחילה, מהו שוק הקרקעות המקומי?

שוק הקרקעות הוא כנראה אחד מאפיקי ההשקעות הוותיקים והיציבים בישראל. לאורך שנים רבות משקיעים רבים מהארץ ומהעולם בחרו להשקיע באדמות מקומית למטרת השבחתן ופיתוח הארץ. למעשה, כבר למעלה מ-20 שנה שהקרקעות בישראל מציגות עליית ערך, ואנשים רבים שהשקיעו באדמות מלפני כמה עשורים כיום נהנים מבעלות על אדמות בשווי של מיליוני שקלים. עם זאת, לצערנו, הקרקעות המקומיות הן משאב סופי שרק הולך ונעלם משנה לשנה, וזאת גם מכיוון ששטחה של מדינת ישראל מוגבל, וגם מכיוון שקיים צורך בהול לשימוש בקרקעות הקיימות. יותר מכך, רק כ-7% מהקרקעות בישראל נמצאות בבעלות פרטית ומותרות להשקעות פרטיות כאשר 93% מהקרקעות הנותרות נמצאות בבעלות רשות מקרקעי ישראל והן אינן ניתנות למכירה או להשקעה פרטית, אלא רק לחכירה. כמו כן, בניגוד לאפיקי השקעה רבים שדורשים השקעה ראשונית של סכומי כסף אדירים, שוק הקרקעות דווקא מציג מנעד מחירים רחב במיוחד המאפשר לבעלי תקציבים שונים להשקיע, כאשר מחירן של אדמות חקלאיות נחשב לנמוך יותר משאר סוגי הקרקעות (ובהמשך נסביר מדוע), לרבות קרקעות לבניה וקרקעות מופשרות.

 

אך מהי בכלל המשמעות של קרקע חקלאית בטאבו למכירה?

קרקע חקלאית טאבו למכירה היא שטח חקלאי שמיועד להפשרה הנמכר באופן פרטי, מה שבפועל הופך את הרוכש לבעלים החוקי של אותה יחידת קרקע. כלומר בתהליך הרכישה נעשית העברת בעלות למשקיע ורישום בטאבו על שמו כבעלי הקרקע. נשמע מובן מאליו? ובכן חשוב מאוד להבין כיצד מתבצעת עסקה לרכישת קרקע ויש נתונים שחובה לבדוק היטב בטרם מבצעים את הרכישה, כגון האם האדם שמוכר את הקרקע הוא אכן הבעלים החוקי של הקרקע והמכירה היא חוקית, האם הקרקע מגיעה עם חובות כלכליים (שעלולים לעבור לרוכש בעת הרכישה!), והאם קיימת לקרקע תוכנית מתאר ארצית. כך או כך, לפני שרוכשים קרקע חקלאית ומבצעים רישום בטאבו, זהו קריטי לבחון אלמנטים רבים ושונים, ולכן מאוד מומלץ, ואם תשאלו אותנו, הכרחי, להיעזר בחברה מקצועית לשיווק קרקעות שלא רק מוודאת הכול לפני ביצוע העסקה, אלא גם דואגת באדיקות לשמור על האינטרסים של רוכש הקרקע.

 

מדוע קרקע חקלאית טאבו למכירה נחשבת להשקעה מצוינת?

השקעה בקרקעות מייצרת כמה וכמה דרכים לייצר רווח. ראשית, כפי שציינו, הקרקעות בישראל כבר שנים שמציגות עליית ערך. משמע, אדם שרוכש קרקע חקלאית, נהנה מעליית ערך אורגנית של השטח. לדוגמא, גם כאשר מדובר בקרקע חקלאית, בעלי הקרקע יכול להחליט ולמכור את הקרקע בעוד כמה שנים ולעשות זאת במחיר רווח בהתאם לעליית הערך שלה במהלך השנים. כמו כן, כאשר משקיעים בקרקע חקלאית לטובת הפשרה והשבחה, ערכה עולה משמעותית ככל שהליך ההפשרה מתקדם, וכאשר תוכנית המתאר מאושרת, ערכה צפוי לעלות ברווח של מאות אחוזים. יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא הביקוש לקרקעות. בימינו קיים ביקוש אדיר לקרקעות בישראל, ובפרט לקרקעות שמיועדות להפשרה. לכן, בכל עת כאשר המשקיע יחליט למכור את הקרקע, הוא צפוי לעשות זאת יחסית במהירות, וכמובן שיש לזכור שביקוש רב מביא לעליית המחיר של הקרקע. מעבר לכך, חשוב להבין שרישום בטאבו מעניק למשקיע בעלות על הקרקע ואוטונומיה מלאה, כך שרק הוא יכול להחליט מתי ואם למכור, וכל מיני שיקולים אחרים של גורמים חיצוניים ובעלי עניין שונים אינם תקפים או רלוונטיים אליו. דבר שהוא מאוד חשוב בימינו. חשבתם שזהו? אז ממש לא. כיוון שאחד היתרונות החשובים ביותר דווקא קשורים לערך הכסף שלנו. לצערנו, בזמן שכספנו יושב בחשבון הבנק ערכו נשחק. מדוע? מכיוון שהבנק אינו מעניק תמורה לכסף, וככל שעולים המחירים, כוח הקניה שלו יורד. לעומת זאת, כאשר אנו משקיעים בקרקע, דמי ההשקעה שלנו צוברים ערך באופן סימולטני לעליית הערך של הקרקע, דבר ששומר על ערכו לאורך השנים.

 

מחפשים קרקע חקלאית בטאבו למכירה קבוצת שדות? היעזרו בחברת הנדל"ן המובילה בארץ

כפי שציינו, כאשר מדובר ברכישת קרקע, מאוד חשוב להיעזר במשווקים מקצועיים. הניסיון, הותק, והמומחיות שלהם בתחום הקרקעות מהווה חומה כנגד השקעה לא נכונה. ועדיין, גם מומחים צריך לדעת לבחור לא כך? ובכן הכירו צוות המומחים של קבוצת שדות הם בדיוק האנשים שיעזרו לכם לעשות השקעה נכונה ובקרקע מניבה. מדובר בחברה שכבר ליוותה מאות משקיעים ברחבי הארץ ובעולם, ומקפידה באדיקות להבין את החששות, השאיפות, והרצונות של כל משקיע ומשקיעה ולהתאים להם את הקרקע המתאימה ליעדי ההשקעה שלהם. עם קבוצת שדות תוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואג לשמור על האינטרסים שלכם לאורך כל תהליך ההשקעה ותוכלו לישון טוב יותר בלילה שהשקעתם נכון בעתיד טוב יותר.

מעוניינים במידע נוסף? קבוצת שדות מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ בחינם ללא כל התחייבות להמשך התהליך.

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מעוניינים במידע נוסף וייעוץ?

מצוין! | השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

עשוי לעניין אותך