תמ”א 70 | ראשון לציון

אודות הפרויקט

ראשון לציון נכנסת לעידן חדש של פיתוח עירוני עם פרויקט תמ"א 70, אשר זכה לאישור ממשלתי במאי 2022. במרכזו של התוכנית נמצא קו המטרו M1, חיבור טכנולוגי חדשני שנועד לשפר את הנגישות ולתת מענה לצרכי התחבורה העירונית במטרופולין. הקו מתוכנן לחלוף בקרבה לאזורים חיוניים בעיר ראשון לציון, תוך שהוא מבטיח הגדלת זכויות בנייה ופיתוח שכונות חדשות ומודרניות ליד תחנותיו.

הפרויקט, שמייצג חזון עתידני למגורים עירוניים נוחים וירוקים, מעיד על רמה גבוהה של תכנון והשקעה באיכות, והקמת תחנות המטרו והשכונות החדשות מבטיחה להוביל לביקוש גבוה ועלייה משמעותית במחירי הנדל"ן באזורים הסמוכים. 

כמו כן, כעיר עם תשתיות מפותחות וגישה נוחה למרכזי העסקים והתעסוקה הגדולים במדינה, ראשון לציון משקפת אסטרטגיה חכמה למשקיעים שמחפשים צמיחה עתידית. ההשקעה בקרקע כאן אינה רק מבטיחה תשואות גבוהות, אלא גם מעמידה את המשקיעים במרכז של פיתוח אורבני והתחדשות עירונית שמתוכננת להעלות את רמת החיים ולשפר את איכות הסביבה.

*הקרקע אינה זמינה לבניה.

יחידת קרקע במתחם

נתוני השוק, נכון לשנת 2024

סוג נכס

קרקע במרקם עירוני

מחיר ממוצע

כ-400,000 ₪

צפי עליית שווי

500%

מחירי דירות בשכונות סמוכות

כ-3,300,000 ₪

לפרטים נוספים על השקעות ייחודיות החל מ-170,000 ₪

מיקום הפרויקט

פרויקט תמ”א 70 ממוקם בצפון מזרח העיר ובסמוך לצירי תנועה מרכזיים (כבישים 412 ו-44).

קבוצת שדות

מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהשקיע נכון

שקיפות מלאה

התהליך נלווה על ידי פירמת עורכי הדין מהמובילות והמוערכות בישראל, תוך שמירה על שקיפות מלאה בכל שלב. הכספים שלכם מוגנים בחשבון נאמנות עד לרגע שבו הנכס ירשם רשמית על שמכם, מה שמבטיח שליטה מלאה ובטחון עקבי לאורך כל הדרך.

מימון

קבוצת שדות מציעה מגוון פתרונות מימון מתקדמים עם תנאים מותאמים אישית המתחשבים בצרכים הייחודיים של כל משקיע. לקוחותינו נהנים מתהליך מימון חלק, אפקטיבי ומהיר, שמעניק להם נוחות וגמישות מרבית בביצוע ההשקעה.

חוד החנית

מגמות השוק והעלייה המתמדת בביקוש הנדל"ן בשנים האחרונות תומכות במסקנה כי השקעה בקרקע נחשבת לאפיק הבטוח ביותר בישראל לצורך קידום יציבות כלכלית ובניית עתיד פיננסי מוצלח, כמו כן מהוות מענה אמין בפני התנודתיות של שוק ההון.

צרו קשר

לפרטים נוספים על השקעות ייחודיות החל מ-170,000 ₪

לפרטים נוספים על השקעות ייחודיות החל מ-150,000 ₪

לפרטים נוספים על השקעות ייחודיות החל מ-150,000 ₪