קרקע להשקעה בכפר סבא – אפיק השקעה של פעם בחיים

קרקע להשקעה בכפר סבא

מעוניינים להשקיע בנדל"ן? אז תדעו ששוק הקרקעות מציע בהווה קרקע להשקעה בכפר סבא, אחת הערים המבוקשות בישראל, ובטווח מחירים הוגן וסולידי למשקיעים שונים. חבל לפספס.

אין זה סוד ששוק הדיור בישראל הוא בין היקרים בעולם. עם מחירים מופקעים שרק עולים משנה לשנה, וביקוש שרק מתעצם מול ההיצע, רבים בישראל לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה וודאי לא כהשקעה. מדובר במגמה בעיתית (ומדאיגה!!) שמלווה אותנו כבר למעלה מעשור ולצערנו רק גדלה עם השנים. חמור מכך, רבים מתושבי המדינה כבר התייאשו על החלום של רכישת דירה, דבר שמונע מהם להבטיח את עתיד ילדיהם ועוד עלול לפגוע בביטחונם הכלכלי במהלך השנים. זוהי מציאות עגומה שבה מחירי הנדל"ן ממשיכים לטפס, ומקור ההכנסה של המשק הביתי אינו מספיק כדי לעמוד בדרישות המוניטריות הכבדות אלו. לעומת זאת, כאשר מדובר בשוק הקרקעות בישראל, התמונה שונה לגמרי. לא רק שטווח מחירי הקרקעות בישראל הוא הרבה יותר רחב וגמיש ממחירי שוק הדיור, אלא מדובר באפיק השקעה מצטיין עם פוטנציאל גדול לעליית ערך. רק כדי לסבר את אוזניכם, הקרקעות בישראל רושמות עליית ערך עקבית כבר למעלה מ-20 שנה, מה שהופך את ההשקעה בהן לבטוחה יחסית ובסיכון נמוך. הבשורות הטובות? בהווה שוק הקרקעות מציע למשקיעים קרקע להשקעה בכפר סבא, והרשו לנו לומר לכם, מדובר בהזדמנות של פעם בחיים.

 

אך תחילה, מהו שוק הקרקעות בישראל?

נתחיל ונאמר כי הקרקעות במדינת ישראל הן משאב מוגבל אשר מתוכן כ-7% מהקרקעות נמצאות בבעלות פרטית וכ-93% מהן שייכות לרשות המקרקעין. כמו כן, בישראל קיימים סוגים שונים של קרקעות אשר שלושת הסוגים המבוקשים ביותר הם: קרקעות לבנייה, קרקעות חקלאיות, וקרקעות מופשרות. אך מה זה אומר? ובכן, קרקעות לבנייה הן קרקעות המסווגות לבנייה כמובן, מה שאומר שאפשר להתחיל לבנות עליהן ללא צורך בשינוי סיווג. לעומת זאת, קרקעות חקלאיות העומדות בפני הליך הפשרה הן קרקעות הנדרשות על פי חוק לעבור שינוי ייעוד וסיווג מחדש מקרקע חקלאית לקרקע לבניה, וקרקעות מופשרות הן קרקעות שכבר סיימו את ההליך ואושרו לבניה. חשוב לציין כי מכיוון שקיים צורך בהול בפיתוח מגורים בישראל, המדינה מאוד מעודדת הפשרת קרקעות למטרות בניה והתפתחות עירונית, מה שהופך את שלושת סוגי הקרקעות הנ"ל למבוקשות מאוד בקרב משקיעים, ובפרט כאשר מדובר באזורים במרכז כגון קרקע להשקעה בכפר סבא.

 

מדוע קרקע להשקעה בכפר סבא היא אפיק השקעה מצטיין?

קרקע להשקעה בכפר סבא מציעה אפיק השקעה בלתי רגיל בשל מיקומה המרכזי והמבוקש באחת הערים הפופולריות ביותר בישראל. מחיר הממוצע לדירת מגורים בעיר עומד על כ-2.5 מיליון שקלים, דבר המצביע על פוטנציאל רווח גבוה ביותר למשקיעים בקרקע לבנייה עתידית. כמו כן, השקעה בקרקע בכפר סבא יכולה להניב רווחים של מאות אחוזים, במיוחד בהתחשב בעלייה השנתית הקבועה בערך הקרקעות בישראל, והזדמנות זו מועשרת עוד יותר על ידי האפשרות למכור את הקרקע במחיר רווח עוד לפני השלמת ההפשרה או תחילת הבנייה. מעבר לכך, כפר סבא מתהדרת בביקוש גבוה לקרקעות להשקעה, מה שמהווה זרז למכירה מהירה ויעילה של הנכס. בנוסף, מחיר הקרקע בכפר סבא נמוך בהרבה לעומת מחירי הדירות, מה שמאפשר גישה לשוק ההשקעות גם לאלו שלא ביכולתם לרכוש דירה במחירים הגבוהים המוצעים בעיר. זהו יתרון משמעותי שמקנה למשקיעים גמישות ואפשרות לפעול בשוק בצורה יעילה ומועילה, תוך ניצול הפוטנציאל הגדול של האזור להפיכת ההשקעה למשתלמת ומוצלחת.

 

אילו יתרונות נוספים יש להשקעה בקרקעות בישראל?

בראש ובראשונה חייבים להדגיש את נושא הביקוש. למי שלא יודע, מדינת ישראל סובלת ממחסור חמור בדיור כאשר במקביל האוכלוסייה בישראל רק ממשיכה להתרחב באופן מגמתי. כלומר? כבר בהווה הביקוש גדול יותר מן ההיצע כאשר הביקוש למגורים רק הולך לגדול עוד יותר. לכן מדובר ביתרון אדיר למשקיעים בקרקעות למטרת פיתוח מגורים. יתרון נוסף ומשמעותי הוא שהשקעה בקרקעות נתפסת כבטוחה יותר מהשקעה במניות או אג"ח כיוון שערכה של קרקע פחות תלוי בתנודות של שוק ההון הגלובלי. למעשה, בכל שנה שהכסף שלכם מושקע בקרקע ולא יושב בחשבון הבנק נמנעת שחיקתו, הוא ממשיך לייצר ערך. כמו כן, ההזדמנויות לפיתוח ולבניית שכונות דיור עתידיות על הקרקע מהוות פוטנציאל להשקעה ארוכת טווח שיכולה להניב בעלות על נכס מגורים חדש והכנסה משכירות או ממכירה. (ובפרט כאשר מדובר בקרקע להשקעה בכפר סבא!).

 

מדוע חשוב להיעזר במשווקי קרקעות מקצועיים?

היעזרות במשווקי קרקעות מקצועיים היא צעד חיוני להבטחת השקעה נבונה ובטוחה. משווקים מקצועיים מצוידים בידע רחב ועמוק על שוק הקרקעות, כולל זיהוי הזדמנויות השקעה פוטנציאליות, הבנה של האזורים עם פוטנציאל גבוה לעליית ערך, והכרות עם המגבלות והחוקים הרלוונטיים. בנוסף, הם מספקים ניתוח שוק מעמיק, מה שמאפשר למשקיעים להבין את תמונת השוק הכללית ולקבל החלטות מושכלות יותר. לא פחות חשוב, סיוע של משווקי קרקעות מקצועיים כולל תמיכה משפטית ומנהלית כדי לוודא שעסקת הרכישה מתבצעת בהתאם לדינים ולהליכים התקניים, מה שמקטין את הסיכונים הכרוכים בהשקעה (חשוב מאוד!). בשורה תחתונה? סיוע של מומחים משוק הקרקעות מגדיל את סיכויי ההצלחה של ההשקעה, ומאפשר למשקיעים להנות גם מהשקעה טובה וגם מביטחון ושקט נפשי.

 

מתעניינים בקרקע להשקעה בכפר סבא? הכירו את קבוצת שדות

צוות המומחים של קבוצת שדות מורכב מאנשי מקצוע בכירים שמבינים את שוק הנדלן והקרקעות הישראלי והבינלאומי ומציעים לכם את הניסיון והידע הדרושים כדי להבטיח שההשקעה שלכם תהיה נכונה ותוביל לתשואות גבוהות. החברה מתמקדת במציאת הקרקע האידיאלית לכל השקעה מתוך דגש על התאמה מושלמת ליעדים שלכם, ומקפידה על ליווי אישי תוך הבנה עמוקה של הצרכים והשאיפות האישיות של כל לקוח. עם קבוצת שדות, אתם יכולים להיות בטוחים שכל שלב בתהליך ההשקעה מלווה במחשבה ובתשומת לב לאינטרסים שלכם, מהתחלת ההשקעה ועד לשלב הביצוע המושלם.

מעוניינים לשמוע עוד? קבוצת שדות מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ חינם וללא כל התחייבות. צרו קשר עוד היום.

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מעוניינים במידע נוסף וייעוץ?

מצוין! | השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

עשוי לעניין אותך