יחידת קרקע להשקעה ורישום בטאבו – מדריך שילמד אתכם להשקיע נכון

יחידת קרקע להשקעה

בעידן שרבים מתושבי ישראל יכולים רק לחלום על רכישת דירה, יחידת קרקע להשקעה היא בדיוק הדבר שיכול להעניק לכם ולילדכם עתיד כלכלי טוב יותר. אך מה חשוב שתדעו בטרם תעשו זאת? להלן המדריך המפורט להשקעה בשוק הקרקעות בישראל

אנו בישראל נוהגים לומר "שיהיה בסדר", אנו אומרים זאת על הפוליטיקה, על החיים, ובעיקר על מצבנו הכלכלי. בפועל, בעוד שאופטימיות זהירה היא בהחלט דבר מבורך, היא עדיין רחוקה מלהיות "תוכנית עבודה" שתעניק לנו עתיד טוב יותר, וחשוב מכך, לילדים שלנו. לצערנו, בזמן שרבים חולמים על רכישת דירה ומחכים "שיהיה בסדר", מחירי המשק בסימן עליה, מחירי הדיור ממשיכים להשתולל, ולעת עתה, נראה כי המציאות של הדור הצעיר תהייה אף קשה ומורכבת יותר משל רובנו בהווה. זו הסיבה שהגיע הזמן להתעורר ולהתחיל לפעול. ובכן, כאשר הדלת נעולה מחפשים את החלון,  והחלון שלכם הוא רכישת יחידת קרקע להשקעה. לא מדובר כאן בסתם חלון, אלא ב"חלון הזדמנויות" שמומלץ לנצל בעודו פתוח. לתשומת ליבכם.

 

השקעות לטווח ארוך בשוק הקרקעות

מכירים את החבר שסבא שלנו קנה יחידת קרקע להשקעה לפני חמישים שנה והיום הוא וכל בני משפחתו מסודרים כלכלית? אז לא מדובר בנס, בקסם, או במיתוס, אלא בהשקעה חכמה לטווח ארוך. למעשה, בעוד ששוק הקרקעות יחסית קטן והרבה פחות מוכר משוק הדיור, הוא עדיין נחשב לאחד מאפיקי ההשקעות הטובים ביותר בארץ. אז מה בכל זאת הבעיה? התשובה היא מאוד פשוטה: הקרקעות בארץ הן משאב מוגבל. כלומר? לא רק שהקרקעות בישראל הולכות ונעלמות, אלא רק כ-7% מהן נמצאות בבעלות פרטית ומותרות להשקעה, כך שההזדמנות העומדת לרשותכם בימים אלו לרכישת יחידת קרקע להשקעה לא בהכרח תעמוד לרשותכם בעתיד, ובטח לא במחירים שמוצעים בהווה. כמו כן, בניגוד למחירי הדיור בישראל שכבר עומדים על ממוצע של 2 מיליון ש"ח, בשוק הקרקעות ניתן למצוא טווח מחירים רחב ונוח שמאפשר לבעלי תקציבים שונים לבצע השקעה מבלי לקחת סיכון כלכלי עצום. לא פחות חשוב, כשאתם רוכשים יחידת קרקע להשקעה ונרשמים בטאבו כבעלי הקרקע, ההשקעה שלכם היא בשליטתכם ולא רק שאתם מוגנים מפני שיקולים של גופים חיצוניים ובעלי עניין שונים, אתם גם אלה שיכולים להחליט למכור את הקרקע בכל עת. לידיעתכם, הקרקעות בישראל מציגות עלייך ערך אורגנית כבר למעלה מ-20 שנה.

 

אך מהם היתרונות של רכישת יחידת קרקע להשקעה?

ובכן, רכישת קרקע להשקעה טומנת בחובה יתרונות רבים. ראשית, כיוון שערכן של הקרקעות צפוי להמשיך לעלות משנה לשנה, באופן טבעי ערכה של ההשקעה שלכם גם עולה, והמשקיע תמיד יכול להחליט ולמכור את הקרקע בעתיד במחיר רווח. יותר מכך? גם בזמן הליך הפשרת הקרקע בעלי הקרקע יכולים להחליט ולמכור, וככל שהליך ההפשרה מתקדם, גם ערך הקרקע עולה באופן משמעותי. אך לא רק. כאשר תוכנית המתאר לקרקע הייעודית תצא לדרך ערכה של ההשקעה עלול לעלות במאות אחוזים, ואף בעתיד קיים סיכוי עצום שבעלי הקרקע יהפכו לבעלים של נכס מגורים חדש בשווי של מיליוני שקלים. כמו כן, חשוב לומר שלקרקעות בישראל יש ביקוש אדיר ובמיוחד בימינו שיש צורך בהול בהתחלות בניה נוספות בעקבות משבר הדיור. במילים אחרות? לא רק  שהביקוש מפחית מסיכון ההשקעה, הוא גם יכול לאפשר למשקיע לבצע מכירה מהירה ובמחיר משתלם. יתרון נוסף ומאוד משמעותי בימים אלו הוא שרכישת יחידת קרקע להשקעה מגנה על כספי המשקיע משחיקה. מדוע? מכיוון שכאשר הקרקע מייצרת ערך מחירה עולה, ואם המשקיע יחליט למכור בעתיד, הוא יוכל לעשות זאת במחיר גבוה יותר משמעותית מדמי ההשקעה הראשוניים שלו. לעומת זאת, כיוון שהבנק אינו מייצר תמורה לכסף שיושב בחשבון הבנק, עם השנים ערכו נשחק, מה שמחליש את כוח הקנייה שלו ובמיוחד אם מחירי המשק ימשיכו לעלות.

 

לרכישת יחידת קרקע להשקעה מומלץ להיעזר בחברה לשיווק קרקעות

למרות ששוק הקרקעות נחשב לאפיק השקעות מצטיין עדיין צריך לדעת באיזו קרקע להשקיע, כיצד לאתר אותה, ואילו בדיקות חובה לבצע בה לפני שמשקיעים. ובכן, לשם כך נדרשת מקצועיות והיכרות עם התחום, וממש לא מומלץ לנסות ולהשקיע לבד, ובטח לא אם זוהי פעם ראשונה שלכם. כמו כן, בעזרת משווקי קרקעות מקצועיים תוכלו להכיר את המגמות הנוכחיות, המחירים, השווי המוערך של הקרקע (שמבוסס על בדיקות ומחקרים!), את יתרונות ההשקעה ומהן האפשרויות שעומדות בפניכם לאורך כל הדרך, ואף כיוון שבתהליך לרכישת יחידת קרקע קיימים הליכים בירוקרטיים ומשפטיים לרבות רישום בטאבו והעברת בעלות, חברת קרקעות איכותית תקפיד להעניק ללקוחותיה סיוע וייעוץ משפטי על ידי עו"ד המתמחה בחוקי מקרקעין. עצה שלנו? אל תתפשרו על איכות.

 

מעוניינים לרכוש יחידת קרקע להשקעה? אז כדאי שתעשו זאת עם חברת שיווק הקרקעות הטובה ביותר בארץ

הכירו את קבוצת שדות, החברה המובילה בישראל בתחום השקעות הנדל"ן. מדובר בחברה שמביאה עמה שילוב מדויק של מקצועיות ויכולת זיהוי הזדמנויות להשקעה במינימום סיכון בתחום הנדל"ן בישראל ובעולם. הצוות המקצועי של קבוצת שדות מלווה כל לקוח באופן אישי ומאתר קרקעות עם פוטנציאל השבחה המביא עמו עליית ערך של מאות אחוזים. עם ניסיון של שנים, מאות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ, ואמינות מוכחת וללא דופי, קבוצת שדות וצוות המומחים שלה הם בדיוק האנשים שיכווינו אתכם בזהירות ובשקיפות לביצוע השקעה מניבה ומוצלחת. 

רוצים לשמוע מידע נוסף? קבוצת שדות מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ ללא תשלום, ולהכיר לעומק את האפשרויות העומדות לרשותכם.

 

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מעוניינים במידע נוסף וייעוץ?

מצוין! | השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

עשוי לעניין אותך